gästbok och besöksräknare

torsdag 2 oktober 2008

Min hemlige vän!



Mitt paket är här! Det är alltid lika spännande att slita upp pappret för att se vad ens hemilge vän stoppat i paketet. Den här gången fick jag en superläcker kjol (kanske liiite tight men det höll in magen snyggt) sydd i svart manchester med ett stycke i retrotyg. Jag fick två tyger; ett brunt med rosa svampar och en gardinstuv med en massa djur. Den bruna var så fin att jag bara vill titta på den hela tiden och gardinen kommer passa perfekt i Elviras rum i det nya huset. Chokladen öppnade Martin direkt så om ni tittar noga på bilden syns det att det ligger en del bitar utanför. Ett recept på snabba frukostfrallor, en ridbok till Elvira samt ett par skönhetsproduker från Dior. Riktikt lyxigt. Jag fick dessutom en piffikus och jag lovar att utvärdera den min hemlige vän. När det kommer till gissandet så hade jag mina aningar. Vi verkar vara på samma plan min hemlige vän och jag så det gick ganska lätt.

Tusen tack vännen!

1 kommentar:

Strömming sa...

Svamptyget var verkligen coolt. Snygg kjol! Kul att få ett ansikte på en medsybloggare!!! Vilket trevligt paket du fått!