gästbok och besöksräknare

torsdag 17 januari 2008

Ny symaskin beställd!


Sent igår kväll, ungefär i samband med att min gamla antika Husqvarna inte klarade av att sy kantband, bestämde jag mig för att köpa en ny symaskin. Tanken har funnits där ett tag men igår kväll tog jag det slutgiltiga beslutet. En Janome DC3050 är beställd från www.sewingmaschinesdirect.com i England. Har varit och tittat på maskinen på en symaskinsaffär här i Malmö och blev frälst. Här kostar den 5995 kr och jag har nu betalat 4100 kr inklusive frakt från England. Tack så mycket för att pundet är så lågt!
Man har två års garanti på maskinen, nackdelen är att den måste skickas dit. Affären i Malmö har 5 års garanti så jag tar det lite som om det sällan är fel på Janomes symaskiner. Dessutom kan man skicka den fram och tillbaka ett par gånger för 2000 kr. Ser så fram emot den och längtar redan efter att få sätta tänderna i nya projekt.

Inga kommentarer: