gästbok och besöksräknare

söndag 10 februari 2008

Nya magiska "G-star" jeans in action

Elvira har vuxit ur sina Pop-jeans och jag har varit lite osäker på om jag skulle köpa ett par nya eller inte. Sen hittade jag Martins gamla G-Star-jeans i garderoben och de var så mjuka och sköna att jag bara inte kunde låta bli att sätta saxen i dem. Mönstret var från stoff och stil och mudden från Tusen tyger och miljö här i Malmö. De blev lite långa men det är ju bra att ha lite att växa i. Lillfröken är ju den långa smala typen så hon lär ju snarare växa ur dem på längden än i midjan. Det verkar som om jeansen hade någonslags magisk effekt eftersom Elvira åt nästan en hel burk mat när hon hade dem på sig för första gången. Det är mycket för vår lilla matvägrare!

3 kommentarer:

[ LiEmEl ] sa...

va mjuka o goa dom ser ut jeansen, så otroligt tuffa blev dom me =)

Anonym sa...

DE blev ju jättebra jeansen! Kul att jag kunde hjälpa till med lite vägledning ;-) DEt blir verkligen supermjukt och gosigt att använda gamla avlagda brallisar till de små och att de blir lite långa och puffiga i benen gör ju ingenting - själv tycker jag bara det är läckert! Så länge det inte hindrar finns bara fördelar ;-)

gosi sa...

Kanonsnygga jeans, dom ser verkligen finfina ut! Jag tycker också att det bara är snyggt om dom är långa så att det blir en rejäl puff nere i benslutet. Kul att titta in på din blogg och se allt fint som du har gjort!