gästbok och besöksräknare

fredag 5 december 2008

Kors i taket - här har det pysslats!


För att fira att det ena av mina två pek nu är färdigt tillbringade jag fredagskvällen i soffan med mitt nya virk-set från Frosta design. Var väldigt lättvirkat trots att jag är novis och jag måste erkänna att det var fruktansvärt skoj! Det enda trista med Frosta är att man måste beställa hela set och inte enbart trikåtrasorna man virkar med och de kostar runt 250 kr styck. Någon som vet var man kan få tag i trikåtrasor förutom att klippa till dem själv?

5 kommentarer:

Mallaching sa...

kupan och liknande... där köper jag :)

Anonym sa...

Det såldes på syfestivalen såg jag.

Anonym sa...

Vilka roliga virk-projekt - tack för tipset!

Re-dizain sa...

Hur mycket behöver du? Jag har lite själv i ljusgult, ung samma nyans som det du visar, om du vill köpa. Hör av dig men mängd du behöver och vad vill du betala för det.

Anonym sa...

Blötbergsboden säljer på nätet, alla färger jättebra.