gästbok och besöksräknare

söndag 29 juni 2008

Paket från min hemliga vän - give and get


När jag kom hem från jobbet i fredags hade Martin hämtat ut mitt hemlispaket. Hann inte öppna då eftersom det var dags att packa bilen för att åka till Lalandia. Kliade i mina fingrar hela helgen så det första jag gjorde när vi kom hem var att slita upp pappret på det så fint inslagna paketet. I paketet fanns en fin röd tunika (min favoritmodell!) till Elvira med matchande 3/4-byxor i randig trikå! Fick också en mössa som passar perfekt till hösten! Inte nog med det så fick jag en matchande kjol i samma randiga tyg! Min hemlige vän hade tänkt på min trötta mammahy för hon hade skickat med en ansiktskräm. Dessutom fanns det ett mönster på en raglantröja till mig, en ap-plikation (hihi), härlig tjock randig trikå för mig att sätta tänderna i, fina servetter och ett the som luktade fantastiskt. Hade först ingen aning om vem som hade knåpat ihop detta fantastiska paket men efter en snabbtur på "givet-and-get"-bloggen så luskade jag ut det! Tusen tack till min hemlige vän!

Nu sitter jag i soffan och skall fixa det sista med mitt paket som skall gå iväg imorgon (typiskt mig att vara ute i sista minuten) iklädd min nya kjol. Sen skall jag ta mig en stor kopp the och tänka vidare på mitt hemlige vän!

4 kommentarer:

Strömming sa...

Åh vad snyggt!!! Förstår inte att du kunde vänta hela helgen med att öppna paketet!!

Anonym sa...

Hur klarade du hela helgen utan att först öppna paketet, obegripligt för mig! Men den som väntar på något gott, eller hur?
Vilket fint paket du har fått. Ni ser jättefina ut båda två i era nya kläder.

Solveig Lövendahl sa...

Vilket underbart fint paket du har fått! Grattis!!

Solveig Lövendahl sa...

Jag igen. Har just hittat din sida, vad mycket fint du gör! De blommiga shortsen med matchande röd tunika några inlägg ner är ju helt fantastiskt fina!!