gästbok och besöksräknare

onsdag 16 juli 2008

Min PIF från Gulligan



När jag kom hem från jobbet i måndags berättade Martin att jag hade fått ett paket på posten! Eftersom giv-and-get presenten redan hade kommit var det verkligen en överraskning och jag blev superglad när jag insåg att det måste vara min PIF-present från gulligan. Oj vilken present! Det var ett superfint linne i brun velour med oranga kantband och med en söt blomma applicerade längst ned. Till linnet kom också ett par matchande shorts som passade perfekt. Hela kitet var fantastiskt fint och välsytt så nu längtar vi bara efter lite sol så att det kan komma till användning. Tusen tack Merima, alias Gulligan, för den fina presenten. You made my day!

3 kommentarer:

Strömming sa...

Vilken fin PIF du fått!!!

Strömming sa...

Kul med fler doktorander! Jag är doktorand i mikrobiologi, antibiotikaresistens hos E. coli. Mycket spännande men nu ligger allt i frys i knappt ett år!

Anonym sa...

Jättefin present! Jag har utmanat dig i min blogg!