gästbok och besöksräknare

torsdag 31 juli 2008

One day you're in, the next day you're out!



Ni som följer "Project Runaway" vet precis vad citatet betyder. Förra lördagen sattes mina sykunskaper på prov på riktigt. Vid 9.30 på morgonen rusar mina vänner och syster in i mitt kök och skriker: One day you're single, and the next you're married! Det här är Project Möhippa! Jag blev tilldelad två stuvbitar med tyg, ett kraftigt bomullstyg i fina färger och en bit mudd, och fick order om att sy dagens outfit! Puh, muddbyxor i all ära men det här! Tack och lov för muddbiten för det gick smidigt att slänga ihop en klänning med hjälp av den. Ville bara visa er den eftersom jag inte syr speciellt mycket annat nu för tiden. Har ingen riktig inspiration nu när värmen och sommaren är här men det här var superkul! Skall faktiskt fixa till den lite och kommer nog att använda den. Tycker faktiskt att den är superfin, speciellt med bältet i midjan!

Tack syster och ni andra för en fantastisk dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser riktigt tjusig ut, och så roligt med möhippa, de var väl "snälla" mot dig?!

Gulligan sa...

Snyggt! Så fint med bältet! Vad roligt att du tyckte om pif-gåvan! ;-)

an.lo sa...

Den är ju jättefin ju! Det syns ju inte sekund att du bara "slängt ihop" den :-) Dom valde snygga tyger vännerna dina.

Babushkadockan sa...

Du hade nog kunnat impa ordentligt på PR gänget. Lycka till med bröllopet.

Lowe sa...

Så fin du blev! Jag är så ledsen över att jag missade din hippa. Ser fram emot bröllopet istället.
Kram